پارمیس جونپارمیس جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره
یکی شدنه مامانو بابایکی شدنه مامانو بابا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

پارمیس بهشت کوچک ما

2 سالگیت مبـــــــــارک گل من

1393/8/10 15:38
نویسنده : مامان مریم
365 بازدید
اشتراک گذاری

                     

                                     

چشمای بسته ی تو رو با بوسه بازش میكنم


قلب شكسته ی تو رو خودم نوازش میكنم


نمیذارم تنگ غروب دلت بگیره از كسی


تا وقتی من كنارتم به هر چی میخوای میرسی


خودم بغل میگیرمت پر میشم از عطر تنت


كاشكی تو هم بفهمی كه میمیرم از نبودنت


خودم به جای تو شبا بهونه هاتو میشمرم

 

جای تو گریه میكنم جای تو غصه میخورم


هر چی كه دوس داری بگو حرفای قلبتو بزن


دلخوشی هات مال خودت درد دلات برای من


من واسه ی داشتن تو قید یه دنیا رو زدم


كاشكی ازم چیزی بخوای تا به تو دنیامو بدم

 

 

                        

 

                 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

رز مامان مهرسا
10 آبان 93 16:23
تولدددددددددددددددددددت مبارک عزیزم انشالله صد و بیست ساله شی
مامان عطرین
29 آبان 93 10:07
عزیزم تولدت مبارک پارمیس جونم خیلی دوستت دارم ایشالا زیر سایه پدرمادرت 120 سال عمر کنی
رایان پادشاه پاییز
17 اسفند 93 19:51
عرووووووووووووووووسک میبینم مامانتم مثل هم تنبل شده دیر آپدیت میکنههههههه