پارمیس جونپارمیس جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
یکی شدنه مامانو بابایکی شدنه مامانو بابا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

پارمیس بهشت کوچک ما

واکسن 1 سالگی

1392/10/14 1:17
نویسنده : مامان مریم
385 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگیمفرشته

وای من چقدر از این واکسنا بدددددم میاد

با ترس و لرز بردمیت بهداشت واکسنت رو بزنیم عزیزجون و بابا و عمو حسین هم اومده بودن نیشخند

عزیز یعنی مامانم دستات و محکم گرفته بود منم نشونده بودمت روی پام وقتی واکسنو زد برگشتی

تو چشمام نگاه کردی التماسسس میکردی که بغلم کن الهی بمیرم من خیلی دردت گرفت

ولی زودی آروم شدی دختر مهلبووووون من قلب

این روزا خیلی جیغغغغغغغ جیییییییغو شدی دخی جیغ جیغو من

هر چیزی رو که میخوای باید با جیغ به دستش بیاری

حتی بعضی وقتا زل میزنی تو چشمام الکی جیغغغغغغ میکشیو میخندی ساکت

امروز رفتیم برات کاپشن خریدیم خیلی دوسش دارم مبالکت باشه دخملم

توی مغازه بابایی یه لحظه گذاشتت زمین تو هم دیگه ول کن نبودی ما هم باید مثل مورچه قدم

برمیداشتیم که بهمون برسی که دیگه با جیغ و داد بابا بغلت کرد وگرنه حالا حالا ها اونجا بودیمزبان

1 سالگی

دایی بهنام بهت میگه دخمل دهاتی ..مثله این عکست خنده

 

بقیه هم ادامه ......

این 2 تا هم ماله تفلدتهههه

1

1 سالگی

 

1 سالگی

 

فدایییییییییییی تو بشم من فعلا بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان عطرین
17 آذر 92 20:53
سلام عزیزم ماشالا به پارمیس گلم 1 سالگیش مبارک باشه ببخشید دیر شد چه شیطون هم شده دخمل گلی راستی چرا دیگه نمیای کلوب مرسی عزیزززززززززززم
مامان رایان
25 آذر 92 18:43
اخه مامان مریم ما تاکی غیبت بزنیم خوووو بیا عکسای عروسکمونو بذار خاله جون نت نداشتم