پارمیس جونپارمیس جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره
یکی شدنه مامانو بابایکی شدنه مامانو بابا، تا این لحظه: 15 سال و 26 روز سن داره

پارمیس بهشت کوچک ما

دختر سه سالو هفت ماهو هفت روزه من

1395/3/15 2:27
نویسنده : مامان مریم
462 بازدید
اشتراک گذاری

به چهره معصوم فرزندم که نگاه میکنم گاهی اوقات فراموش 

میکنم که چگونه به خدا التماس میکردم که فرزندی سالم به 

من عطا کند 

فراموش میکنم که فرشته ای در کنار دارم اگر نبودهمه چیز

برایم بی مفهوم بود،

فراموش میکنم که بیشتر ببینمش

بیشتر برایش وقت بگذارم

کمتر سرش فریاد بکشم

و کمتر او را مواخذه کنم

خدایا،

بار دیگر از تو تقاظا میکنم برای بزرگ کردنش و انسان تربیت

کردنش به من صبر بدهی،

از تو میخواهم کمکم کنی برای مهربان بودنتر و

اینکه هیچگاه فراموش نکنم که او را تو به من هدیه کرده ای

و او امانتی ست نزد من.

 

 

پسندها (5)

نظرات (1)

omid
18 خرداد 95 13:47
از وبتون خيلي خوشم اومد ، موفق باشين