پارمیس جونپارمیس جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
یکی شدنه مامانو بابایکی شدنه مامانو بابا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

پارمیس بهشت کوچک ما

این روزها که میگذرد جور دیگرم..

1392/1/18 15:52
نویسنده : مامان مریم
979 بازدید
اشتراک گذاری

پارمیسم عشقم نفسمممممممممم عاشقتتتتتتتتتممممممم

مامانی امروز 5 ماه و 10 روزته خیلی خیلی شیرینتر شدی الانم روی پام خوابیدی داری آواز میخونی 

قلبونه اون صدای قشنگت مامان که وقتی شروع میکنی دیگه ول کنم نیستی هر چی هم صدات بزنم

اصلا نمیگی تو با کیییی هستی..بابا داره برامون آب هویج میگیره ما هم اومدیم تو اتاق تا شما از

صدای آبمیوه گیری نترسی آخه یه بار بدجوری ترسیدی و گریه کردی منم از فرصت استفاه کردم گفتم

وبلاگتو آپ کنم

راستی کاملا دیگه روی پاهات وایمیسی کلی هم ذوق میکنی

آهان یادم رفت از سیزده بدر بگم برات ..با آقا جون اینا رفتیم پارک نزدیک  خونشون

شما خواب بودی تا ناهاررمون رو خوردیم بارون گرفت ومجبور شدیم برگردیم خونه ولی در کل خیلییییی

خوش گذشت

الان خاله مهدیه جون اومده خونمون تو هم داری براش دست وپا میزنی میخندی نمیدونم چرا اینقدر

توی بغلش آروم میگیری!!!!!!

از فردا میخوام کمکی بهت بدم خدا کنه خوش غذا باشی منو اذیت نکنی

چند تا عکس نوروزی میذارم برات جیگرممممممممممم

عکسای نوروزی پارمیس جون

 

عکسای نوروزی پارمیس جون

این ماله سیزده بدره عزیزممممممم

عکسای نوروزی پارمیس جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سمیرا
20 فروردین 92 14:55
خوشگللللللللللللللل خانوممممممممممممممممممممممممممممممم نوش جون آب هویج عسلم
مامان صبا
31 فروردین 92 9:46
سلام. من فروغ هستم مامان صبا. منم مثل شمادختر 11 ماهه اي دارم و براش مي نويسم. ذوق نوشتن شما را تحسين مي كنم. وبلاگ شما را پيوند كردم. اميدوارم از وبلاگ منم ديدن كنيد و نظرات خودتان را برايم بنويسيد. دختر گلتان را ببوسيد.
لبخند
7 اردیبهشت 92 13:36
ماشالله به پارمیس قشنگم همیشه شاد و سلامت باشی گل کوچولو
مامان سها
7 اردیبهشت 92 14:07
سلام مامانی.خدا دخمل نازتو واست حفظ کنه.با اجاز ه وب دخملیتو توی وب دخملیم لینک کردم


سلام عزیزم وبتون باز نشد ):
آیه ی عشق
8 اردیبهشت 92 4:31
سلاممممممممم مامان خوشگلِ پارمیس ناناززززززززززز
عسلممممممم ماشالا چه خانوووم شده... وای خدا گل سرشو ببیــــن

دوستتون داریم


سلام لیلی جونمممممممممم عاشقتــــــم