پارمیس جونپارمیس جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
یکی شدنه مامانو بابایکی شدنه مامانو بابا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

پارمیس بهشت کوچک ما

4 ماهگی مبــــــــــــــــارک

1392/1/19 1:37
نویسنده : مامان مریم
312 بازدید
اشتراک گذاری

                                                         

گله خوشگلم 4 ماهه شدی هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

پارمیسم مامان اول از همه بگم عاشقــــــــــــــــــــــــم

امروز با بابایی رفتیم واکسنت رو زدیم یه کوچولو گریه کردیولی زود آروم شدی الانم مثله فرشته ها

خوابیدی منم میام چک میکنم که خدایی نکرده تب نکنی

خب حالا از پیشرفتات بنویسم

قهقهه میزنی ولی خیلی کم وقتی این کارو میکنی اینقدر محکم بغلت میکنم و بوست میکنم که متعجب

نگاه مامانی میکنی که این چرا اینجوری کرد؟؟؟

غلت زدن رو هم یادت گرفتی 29 بهمن بود رفتم پوشک بیارم اومدم دیدیم همونجور بدون پوشک غلت زدی

خیلی صحنه خنده داری بود جیغغغغ زدم بابارو صدا زدم اومد دید کلی خندید و بوسیدت خودتم خوشحال

بودی از این کارت

2 روز پستونک رو میگیری ولی هزار بار میندازیش خیلی هم بامزه میشی با پستونک

جیغ زدنم یاد گرفتی دیوونه جیغ زدناتم

همه چیز رو میگیری تو دستات اول یکم نگاهش میکنی بعد میبری سمت دهنت یه چند وقتی هم هست

دستات رو به شکل دعا کردن میاری بالا نگه میداری نگاهش میکنی که خیلی خنده داره

وقتی بابایی رو میبینی کلی صدای ذوق در میاری فدات بشم الهی

آهان یادم رفت بگم وقتی گرسنه میشی با گریه میگی ماما الهی مامان فدای تو دخمل بشه

خدایا مثله همیشه ازت ممنونم مراقب پارمیسم باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

yalda
9 اسفند 91 22:03
سلاممم ماشالله چه گل دختری داری..خدا حفظش کنه براتون..خیلی نازه مامان خانومی اگه علاقه داری به کارهای هنر.و دانشتنی های روزمره.به من سربزن..اگه خوشت اومد لینک کن...بدو بیا ضرر نمیکنی
مامان آرمیتا
17 اسفند 91 9:58
سلام دختر کوچولوی نازی داری همسن دختر ناز منه به من و نی نی نازم هم سر بزنید خوشحال میشم من لینکتون کردم اگه خواستیم من و آرمیتا رو هم لینک کنید مرسی مامان آرمیتا