پارمیس جونپارمیس جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
یکی شدنه مامانو بابایکی شدنه مامانو بابا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

پارمیس بهشت کوچک ما

2 ماهگی

1392/6/21 0:22
نویسنده : مامان مریم
553 بازدید
اشتراک گذاری

ماهگیت مبارک گله خوشگلمتشویق

پارمیسم از واکسنت بگم که وقتی یادم میوفته غصم میگیره

صبح ساعت 8 بود که با بابایی رفتیم بهداشت دیدیم مادرجون(مامانه من) با خاله مهدیه جلوی در

منتظر ماهستن من خوشحال شدم دیدمشونرفتیم داخل که اول وزنتو گرفت که شده بودی 5700

ماشالله عزیزم قدتم58 بود بعدش آماده برای واکسن ووووووویییی من خیلی استرس داشتم خانمه

به مامانم گفت پاتو بگیره تو داشتی ذوق میکردی و میخندیدی که یه هوییی گریههههههههههههه

منم بغضم داشت میترکید که خودمو جمع وجور کردم ..بغلت که کردم آروم شدیو خوابیدی تبم نکردی

خدارو شکر

حالا بگم که حساب بغلی هستی بذاریمت زمین جیـــــــــــــــغعصبانی

تازگیا میگی اونقهههههه و صدای ذوق درمیاری که من میخوام بخورمتتتتتتتقهقهه

پوشکتو که باز میکنم میزنی زیر آواز قلبونه اون صدای خوشگلت

خدایا مثله همیشه ازت ممنونم مراقب پارمیس پاکم باش.....

تــــــــــــوجه

(این مطالبی که دارم اینجا مینویسم همه از قبله توی یه وبلاگه دیگه ولی اونجا رو دوست نداشتم

اومدیم اینجا)از خود راضی

عکس ادامه مطلب برو مامانی

 

 

پارمیس جون

 

پارمیس جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)