پارمیس جونپارمیس جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
یکی شدنه مامانو بابایکی شدنه مامانو بابا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

پارمیس بهشت کوچک ما

اولین مــــــــروارید..

1392/4/15 1:47
نویسنده : مامان مریم
386 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلاممممممممممممممم مامانیییییییییییییییییییییییییی الهی قربونت برم امشب وقتی داشتم با لیوانت

بهت آب میدادم دیدم تق تق صدا میده دست زدم به لثه هات دیدم بعــــــــــــــــــــله موش موشیه من

بالاخره مرواریدش جوونه زده ..خیلیییییییی ذوق زده شدم سربع رفتم زنگ زدم به مامانم خبر دادم لبخند

وقتی بابا اومد بهش گفتم خیلیییییی خوشحال شد اونم رفت زنگ زد به مامانش گفتخنثی

چند شب بود خیلییییی بیقراری میکردی خدا رو شکر تموم شد البته فعلا تا دندونای بعدیهیپنوتیزم

عاشقققققققققققققققققققققققققتم مامانی دوست  دالــــــــــم هوار تااااااااااااااااقلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرینا مو فرفری
15 تیر 92 2:19
عزیزم دندون ناز و تازه مبارک.


ممنون دوست عزیز
مامان عطرین
30 تیر 92 1:20
سلام مریم جون پارمیس گلی خوبه مبارک دندوناش باشه من هر وقت بیام نت سری به شما میزنم نظر هم گذاشته بودم نمیدونم چرا نیومده بهر خال دوستتون دارم


سلاممممممم عزیزم مرسی که به ما سر میزنی منم خیلی بهتون سر میزنم عطیرنمو ببووووس
مامان سپینود
31 تیر 92 10:18
خدا دختر گلت برات حفظ کنه دوستم میشه لطفا آدرس سایتی که فریم عکسای دخملیتو ازش برداشتی بهم
بدی


از اینجا دوست عزیزم http://www.frametoy.com/photo-frame_1461-Orange-Flowers.htm
آیه ی عشق
2 مرداد 92 1:44
وای مباررررررررررررکهههههههههههههه


ملسی خاله لیلــــــــــــــی جوووونم