پارمیس جونپارمیس جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
یکی شدنه مامانو بابایکی شدنه مامانو بابا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

پارمیس بهشت کوچک ما

نیم سالگی عشقــــــم

1392/3/5 12:19
نویسنده : مامان مریم
309 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلامممممممممممممممممممممممممممم

پارمیس خوشگلم نیم ساله شدی عزیزم مامانی قربونت بره که اینقدر زود داری بزرگ میشی

اصلا باورم نمیشه که 6 ماه به این زودی گذشــــــــــــــت

اول بگم ببخشید دیر به دیر میام وبلاگت رو آپ میکنم آخه خاله جون داره علوسسسسسس میشه

سرمون شلوغهالان مثلا این خالست ولی عمویی کچل نیست مو دارهمامانی خیلی

ناراحتم چون به خاله خیلی وابستم میترسم بره منو دیگه فراموش کنه

بگذریم..

میخوام از شیطونیات بگم که روز به روزم بیشتر میشه طلا خانم من

از کجا شروع کنم ...

از دندونات بگم که حسابی داره اذیتت میکنه خدا کنه زودتر دربیان راحت بشی دردت به جونممم

دیگه نگهداریت به  تنهایی خیلییی سخت شده بابا هم بعد از ظهرها هم میره سرکار من میمونم و 

یه دختــــــــــر بلا

بابا وقتی کلید میندازه به در سریع برمیگردی نگاه میکنی کلی ذوققققققق میکنم یکم مامانتم تحویل

بگیری بد نیستااااااااااا

دیروز با مامانم بردیمت واکسنتم زدی پوست کلفت شدی زیاد گریه نکردی عزیزممممم

ولی وزنت نکردن چون که بنایی داشتن حالا یکم سرمون خلوت بشه میبرمت پیش دکترت آخه

باید آزمایش خون هم بدی تا ببینیم کم خونی نداشته باشی خدایی نکرده

دیگه اصلا به نشستنم راضی نمیشی باید نگهت داریم تا شما روی پاهات بایستی و فضولی کنی

دیروز توی روروئکت دو سه قدم برداشتی منم داشتم ذوق مرگ میشدم

غریبه ها رو میبیبنی خجالت میکشی سرت رو کج میکنی اینقده خوشممممممممم میاد

غذا خوردنتم بد نیست خدا رو شکر دوست داری مامانی فدات بشمممم

میخوام برات اگه وقت کنم و شما همکاری کنی لباسای خوشگل خوشگل بدوزم

غلت زدنتم شده در حد تیم ملی منم باید دور تا دورت بالش بچینم که سرت به جایی برخورد نکنه

عجقممممممممممممممممممممممم

وایییییییییییی خدا مگه میذاری یه دقیقه بیام پای نت برم که خونه رو گذاشتی رو سرتتتتت

 

ولی یادت نره که مامانی عاشقتــــــــــــــــــــــــــــــــــه بوس بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)