پارمیس جونپارمیس جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
یکی شدنه مامانو بابایکی شدنه مامانو بابا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

پارمیس بهشت کوچک ما

بهشت من پارمیس

1395/2/11 2:36
نویسنده : مامان مریم
320 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل من 

عزیزم حرف زیاد دارم برات ولی نميدونم از کجا شروع کنم

سالی که شروع کردیم سال خوبی بود امیدوارم تا آخرش همینطور خوب باشه

کلی بهت خوش گذشت عزیز مامان 

از وقتی هم که هوا خوب شده یکسره به ددر دووریم 

با عیدیات دوچرخه خریدیم خیلی دوسش داری 

دو سه روزه یاد گرفتی با دوچرخت پا بزنی کلی ذوق میکنی عشقم

نميدونم چرا هر چی بزرگتر میشی عزیزتر میشی یعنی مثه دیوننه ها وابستت شدم عشقولی من 

وقتی چیزی رو میخوای ولی من اجازشو صادر نمیکنم میگی ببین عزیز دلم ببین عزیزم...الهی دورت بگردم که میخوای مامانو قانع کنی 

وقتی میریم پارک اول ی دوست واسه خودت گلچین میکنی بعد تا آخرش با همون دوستت بازی میکنی که مسلما با دادو گریه ازش جدا میشی عسیسم 

روزی ده بار لباس عوض میکنی حتی با تیکه پارچه ها هم لباس درست میکنی واسه خودت خخخ 

غذا خوردنتم خوبه خدا رو شکر گاهی وقتا با هم سر گوشتای غذا دعوا میکنیم نیشخند

روزی یه چهار بارم بستنی نوش جون میکنی عزیز دلم 

گل من دیگه یادم نمياد چی بنویسم ببخش مامانی باز به وبت سر میزنم 

یادت نره که خیلی دوست دارم 

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)