پارمیس جونپارمیس جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره
یکی شدنه مامانو بابایکی شدنه مامانو بابا، تا این لحظه: 15 سال و 27 روز سن داره

پارمیس بهشت کوچک ما

روزای پایانی سال

1394/12/15 2:32
نویسنده : مامان مریم
427 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

 

بهترینم 

این روزای اسفند تند تند میگذرنو میرن هم خوشحالم هم ناراحت 

خوشحالم که بهار میاد و خوش گذرونی منو تو شروع ميشه 

ناراحتم که سال 94انقدر زود گذشت با تموم خوبیاشو بدیاش 

تو کارای خونه خیلییییی کمکم میکنی وقتی میبینی تو آشپزخونه

تنهام میای میگی مامانی کمکت کنم مخصوصا تو ظرف شستن 

من الهی فدای اون دستای کوچیکت که انقدر مسیولیت پذیری 

تیکه کلامت شده مامانی من خیلی دوست دارماااااا. .جونمی تو 

وقتی نقاشی میکشی فقط مامانو بابا و پارمیس میکشی اونم مثه 

آدم فضایی خخخ فدات شم من الهی 

عاشقه خرید کردنی مثه مامان ههه اینروزام که همش در حاله خریدیم 

تو هم حالشو میبری 

رو دندونات خیلی حساس شدی تا ی چیز شیرین میخوری سریع میری

مسواک میزنی آخه با من اومده بودی دندونپزشکی دیدی دکتر چه بلایی 

سر مامانی اورد دیگه چشمت ترسیده ههه عشق منی تو 

  خیلی نی نی کوچولو دوست داری مدام میگی مامانی من پنج تا نینی 

  میخوام یا میگی من دلم نی نی میخواد الهی بمیرم واسه اون دلت مامانی 

 شرمندتم به خدا عشقم.. 

جونه دلم آرزو میکنم ساله جدید ساله خوبی باشه برامون 

تموم دلخوشیم خیلیییییی دوست دارم میبوسمت هزارتاااا 

پارمیس و هستی

پارمیس و هستی دختر دوست من که خیلی دوسش داری در حاله بستنی خوردن 

 

پسندها (3)

نظرات (0)