پارمیس جونپارمیس جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
یکی شدنه مامانو بابایکی شدنه مامانو بابا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه سن داره

پارمیس بهشت کوچک ما

اجی پـــــــــارمیس!

1394/9/6 17:19
نویسنده : مامان مریم
511 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی محبت

دخمل نانازم این روزا گیر دادی من اجیم بهم بگو اجی پارمیس زبان

شیرین زبونم گاهی وقتا ی حرفایی میزنی که من میمونم چی بگم زیبا

مهد قران میبرمت خیلی دوست داری صبحا که به زور از خواب بیدارت میکنم تا اسم مدرسه (به مهد قران میگی مدرسه)رو میارم سریع بلند میشی میری اماده میشی که بری بوس

میخواستم ببرمت مهد ولی ساعتش زیاد بود طاقت نمیوردم مهد قران یک ساعته تازه خودمم باهات میام با مامانای دیگه بهم خوش میگذره زبان فقط به خاطر اینکه سرگرم بشی میبرمت زیاد مهم نیست یادبگیری یا نه

نقاشی کردنت خیلی خوب شده رنگ میکنی اصلا از خط بیرون نمیزنی عجق مامانی یکسره هم مداد رنگی به دست دنباله منی که با هم نقاشی بکشیم لواشک من خوشمزه

همچنان بابا که میخواد بره سر کار گریه میکنی منم باهاش برم سر کار خطا

خیلی تو کارا کمکم میکنی نانازم بهم میگی ممنی من خیلی دختله خوبیم خیلی کمک میکنم ای دورت بگردم منبوس

بعضی وقتا ی هویی بی هوا میگی ممنی من خیلیییییی دوست دارما متنظر

وای لواشک من منم خیلییییییییییییی دوست دارم عشقم یکی یدونم محبت

تولدت اقا جون اینا دایی بهنام به قول خودت خان دایی دایی بهزاد و خاله مهدیه اینا اومدن ی جشن کوچیک گرفتیم یعنی اتیش سوزوندی با امیر حسین کلی هم براش رقصیدی خندونک

عروسی دایی بهزادم نزدیکه خیلی خوشحالی میگی ممان میشه من عروسی دایی بهزاد لوژ لب بزنمخنده منم میخوام علوس بشم بلم الایشگاه خوشگل بشم ..قربونت بشم من

خانم خوشگلم بدون منو بابایی دیوانه وار دوستت دارم خیلی خوبه که هستیمحبت

 

عکس ادامه مطلـــــــــــــب

اینجا با امیر طلا تو خونه چادریت بازی میکنی

 

 

این عکس واسه تولدتهچشمک

اینجا خانم علوس شده خندونک

بوسبوسبوسبوسبوسبوس

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان عطرین
22 آذر 94 8:33
وای جیگر علوس خانمو